Hemma igen

Ja nu är jag hemma. Vi har varit hemma sen i söndags men jag har verkligen inte orkat sätta mig vid en dator. Som jag skrev innan jag åkte till rättvik,  att jag skulle va helt depp när jag kom hem därifrån. Mjo, nu är jag hemma xD haha Och jaaaa. Jag känner mig ledsen faktiskt men de är bara att gilla läget så lägger sig allt igen. Jag överlevde ju förra året så. Men om ni tänker själva!! Träffa underbara människor i en vecka och sen säger man hejdå, vi ses nästa år då. VAAAAAAAAAAAAAAAAA? om ett år?
Veckan var iaf bra som alla kanske förstår. Vi bodde i tält hela veckan. Enligt mig va de helt perfekt och jag skulle klarat mig en månad till om inte folket började åka hem :/ Jag förstår också att folk undrar vad Josefin och jag Gör i rättvik lixom? En pytteliten stad i dalarna? De är väl inte kul någonstans? Men V.31 varje år är det classic car week där uppe. Den veckan har jag spenderat varje år sen jag va typ 5 så man känner otroligt många från halmstad, småland, dalarna, sundsvall och massa annat. Och därför träffas vi just v.31 varje år pga att vi bor så långt ifrån varandra. Plus att vi träffar massa nya också :D
Nu senaste dagarna har jag väll försökt få dagarna att gå på ett hyfsat sätt. En kväll åkte jag in till staden och träffade monika och en kompis till. De va jättekul faktiskt. Och den kvällen stötte jag på Jojje och Björn på tunnelbanan. De va kul eftersom man inte fått träffa någon av dom på länge:) Söta och snälla pojkar är de.
Bilder från rättviksveckan lägger jag in på facebook när jag känner att jag orkar. Men antagligen idag eller imorrn :)
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: linda

LÄRDIGATTANVÄNDAENTERKNPPENSKIRUNGEANNARSBLIRDETJOBBIGTATTLÄSADINBLOGGOCHDÅFÅRJAGONTIHUVUDETOCHDETORKRJAGINTEMEDSÅDETSÅ!SKIUNGE.

PUSS

2009-08-10 @ 01:27:42
Postat av: Anonym

ok ;)

2009-08-10 @ 17:13:29
Postat av: linda

Tack. Nu kanske man kan orka läsa dinblogg :-p

2009-08-11 @ 18:13:00
URL: http://queenkong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0