jaa

Idag har de hänt så jävla mycket. Ska inte ens berätta allt knas. men jag hade iaf 2 prov och de gick lysande.
Jag vill också berätta att jag gillar min klass någorlunda bra. Men natalie och jag kom inte i samma klass så vi får se om någon av oss byter eller om vi låter de vara såhär. Vi får prata om de när NATALIE kommer hem.

Just nu sitter jag i min fotölj. haha. Dennis och Monika ligger i min säng. vågar knappt titta på vad dom har för sig xD Dennis tror att han är så cool som kan härma långben. haha
Senare ska vi på bio :D wiiiiie

puss

MONIKA OCH DENNIS :D
så söta tillsammans

Kommentarer
Postat av: NATALIE

Du ska till min klass din apa!

2009-08-29 @ 11:48:32
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0