Blev inte som planerat

Ne, nu är jag hemma i stockholm igen. Jag orkar inte va borta från allt så jävla länge.
Jag har iaf umgåtts med Manda och Barre från tisdag till fredag på landet :D jättemysigt kan jag lova. dessa 2 fann mitt lugn igen. Från fredag till idag (söndag)  har vi varit i örebro och badat hela jävla dagarna. NIIIIICE
och på kvällarna vet ni vad vi gjort :) tihi

Båda kvällarna satt vi på en restuarang med musik och grejer. Gissa hur killen ser ut som sitter där och sjunger? Jag trodde jag skulle döööööööööööööö. Såklart har han ganska långt hår (precis som ....) , har mörkt hår (precis som .....) och sjunger (precis som .....) Jag ville bara gå därifrån och gråta.

Kraaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0