Lixom hallå?

Gud vad arg jag blev i skolan idag. Våran jävla biträdande rektor som också varit våran lärare för ca ett år sen. Står utanför matsalen och säger att jag inte får komma in om jag inte har mitt frysen kort. ASSÅ URSÄKTA ? Hon vet att jag går i fryshuset och hon säger lixom. Näe *Helena* med sin äckliga dialekt. Du får inte komma in. De är ju så stört så jag spricker. Tycker dom att jag ska gå i skolan från 10 på morgonen utan lunch till 16.30 på eftermiddan. Dagens skämt. Jag visar mig nästan aldrig arg men då jävlar sa jag att hon är STÖRD. och de kommer jag altid tycka nu. Hon ska fan inte tro att hon är något bara för hon är biträdande rektor nu..
Ibland kan jag fan fatta varför kvinnor inte ska va chefer. Dom blir så jävla bitchiga och börjar tro att dom är bättre än alla andra. BLÄÄÄÄ på henne och frysen.

Helena blev jävligt sne idag. Detta kommer vi inte släppa:)
Men på grund av att jag inte kom in i matsalen så slapp jag skoldagen efter lunch. hihi, lite nice iaf

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0