Nu är helgen sluut igen

Jag har gjort massa buus hela veckan faktiskt.
Har umgåtts med min kusin Linda några dagar. Fyfan vad vi skattar :D Är jätteglad att jag äntligen fått lära känna henne bättre nu. Hon är en underbar människa.

Sen har jag ju varit med Josefin också under veckan eftersom hon har varit här. Vi har bland annat tagit de lugnt men också gjort mycket gaaalet :D

Monika har varit med mig i skolan några dagar också så jag har kunnat flumma bort dom hemskt tråkiga skoldagarna. Och ja Natalie, jag har faktiskt skött skolan riktigt bra denhär veckan. hihi


I lördags va Josefin, Matilda och jag i stan också. vi träffade på Bamse och grejer:D haha trevligt , trevligt
Sen på kvällen skjutsade Josefin mig och mamma till globen. Vi skulle nämligen på Ladies night. Ja, Ladies night består av mycket äldre kvinnor. Men de gör inte mig någonting för själva uppträdandet är SJUKT BRA :D

Efter de tog mamma bussen hem och jag åkte iväg och träffade Matilda, Natalie och massa andra på PILOT :D

 

Nu är det söndag. För en gångs skull är de skönt att helgen är slut. Känner mig ganska sliten.

 

Jag kanske lägger upp lite bilder från helgen och veckan senare.

 

puss


Kommentarer
Postat av: linda

PUSS

2009-09-28 @ 00:14:37
Postat av: NATALIE

Hahaha har du verkligen det då lilla gumman!? ;)

2009-10-01 @ 19:43:50
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0