Mycket piggare nu , hihi

Hahahahahaha, knas.. jag insåg nyss att man ska ställa tillbaka klockan en timme idag. Så istället för att klockan är halv 4 på morgonen så är den faktiskt bara halv 3. Därför blev jag jättepigg helt plötsligt xD

 

Idag har jag bara tagit de lugnt och umgåtts med grannar och haft det sjukt roligt.. Jag början fan känna att de kan va riktigt skönt att bara ta det lugnt en lördag kväll. Förr va de extremt viktigt att man skulle sysselsätta sig och åka in mot stan och göra något hela helgerna.

men nu känns det bara jätteonödigt. De handlar väll kanske om mognad och att man börjar se saker och ting på ett annorlunda sätt.

MEN SJÄLVKLART ÄR DET FORTFARANDE JÄTTEKUL ATT GÅ UT OCH FESTA MED FLICKORNA :D

 

Imorrn ska jag tydligen på någon spå grej. eller typ någon grej där dom snackar med andar xD hahahahha, tro inte att jag tror på sånt. Men vi får väll se hur jag ser på de när jag kommer hem därifrån imorrn.

Jag antar att folk undrar vrf jag inte umgås med Mr. A ... Säger bara att den människan är väldigt upptagen av sig. och jag börjar bli lite sne på de. Men men , Jag håller humöret uppe ändå :D:D:D

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0