Och nu är man 18

Hahaha, synd att jag inte känner mig äldre idag än va jag kände igår. Jag som trodde att man skulle få värsta elchocken när klockan slog över till 29e augusti.

Men utgång på krogen blev de och de bästa va ändå när man va tvungen att visa legg.. mohahahahha
JAG ÄR EN STOR FLICKA NU. så akta er

Kvällen var lyckad tycker jag. PAULINA, MATILDA, NATALIE, MOA, SANDRA OCH MONIKA följe med.
Tack för alla presenter flickor. Så skönt att ha vänner som verkligen känner en.

En utskällning fick jag också i slutet av kvällen xD Svårt att vara alla till lags en sån kväll. Men men, ni vet hur jag är. står och lyssnar, och tar in varenda jävla ord och säger inte emot ett skit. Inte konstigt att man bryter ihop efter man tagit in all skit efter ett tag.
JAG HADE KUL och jag hoppas ni också hade de.

En sak till.. MAX OCH ELLA va på samma ställe som vi. helt jävla otroligt.
Jag vet att många undrar vilka de är. DOM 2 ÄR NOG MINA VÄRSTA FIENDER. Dom hatar mig och jag hatar dom extremt mycket. Bara att max va där på min födelsedag gjorde mig sur.

MEN KVÄLLEN VAR BRA ÄNDÅ:D:D:D:D:D

puss

Kommentarer
Postat av: hanna

helena-makt, max-slakt

2009-09-13 @ 20:19:23
URL: http://vjf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0