AA

Är det någon som vet hur de känns att vara kär? Helt underbart tänker väl dom flesta:D fan vad rätt.
Men ibland blir allt helt knas och då är det inte lika kul att vara kär längre. Man måste då gå vidare. Men vadå gå vidare? Aldrig, slutar inte livet nu när det är som mest pest? Det känns ju så och de känns som att de alltid kommer vara såhär. Man vill ju vara med den personen mest av allt annat. men istället ska man ligga ensam om kvällarna och bara drömma om denhär personen.
Men klok som man är så vet jag att jag kommer fortsätta leva och må bättre om en kort period.

Jag kan bara erkänna att jag absolut inte tror att jag kommer må bättre någonsin.

PussoKram mina älskade vänner, det är vid sånahär tillfällen jag lever för er. och självklart mammi <3


Kommentarer
Postat av: natalie

Jag äääälskar dig i alla väder, kläder och tillfällen baby! :D

2009-07-12 @ 15:16:19
URL: http://nnats.blogg.se/
Postat av: elina som just nu befinner sig i norrland

är det han jag antar att det är? - ja förmodligen, vad dum jag är som frågar...



glad midsommar på dig med förresten!:) Om jag glömde svara på sms;et... minns inte

2009-07-13 @ 01:34:26
URL: http://elinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0