Nu DRAR jag från stockholm

Faktiskt så va ingenting planerat  om att jag skulle åka bort någonstans förutom rättvik v.31 i sommar. Men pga de som tynger mig just nu så ska jag hålla mig borta från stockholm i nästan en månad om allt blir som planerat och vädret tillåter.
Tisdag-fredag håller jag hus i vadstena (vårat land) :)
Fredag-Söndag drar vi typ 30 pers till Örebro och super oss fulla. HAHA
Hela vecka 30 kommer jag hålla mig på landet igen (jag kanske åker hem på lördag morgon pga att en kompis ska ha 19 års fest på kvällen:D)
Och sen på söndag kväll drar jag och Josefin till rättvik hela v.31 . Asså OM jag längtar till de. Rättvik veckan är årets höjdpunkt.
Och sedan på söndag kväll v.31 är jag hemma i stockholm igen. Jag hoppas allt  kommer kännas mycket bättre då. De tror jag ganska säkert:D och om inte så vet jag att de kommer va en helt annan sak som gör att jag vill ner i jorden och gömma mig xD

PUSS alla, jag kommer sakna flickorna grymt mycket<3<3<3
Och kanske någon mer men de är jättehemligt xD tihi

Kommentarer
Postat av: Paulina

Saknar dig med <3

2009-07-15 @ 23:22:11
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0