26 NOVEMBER

26 november va igår men hade fullt upp så hann aldrig gå in på datan då.

MEN JOSEFIN FYLLDE IAF 18 den 26E NOVEMBER 2009 :D WIIIIIIIIIE

GRATTIS SÖTNOS <3<3 NU ÄR DU EN STOOOR FLICKA
Josefin och jag har känt varandra i 13 år nu. första gången vi träffades va när vi a5 jävla år. 
Jag ser Josefin som en del av mitt liv. Hon har alltid funnits där och kommer alltid finnas kvar. 
Min andra halva som alltid lyssnar, som alltid förstår, som aldrig skulle säga ett ont ord om mig, som alltid står på min sida, som alltid bryr sig. Det som är speciellt med Josefin är att hon kan säga till mig att hon inte orkar lyssna på människors problem. Men när de gäller mig så VET jag till 100 % att hon verkligen vill bry sig. Det är samma sak med mig, jag vill verkligen bry mig om henne för hon är så pass underbar mot mig.

Nu blir det massa bilder på oss:D


förra året

förra året



Thailand 2007



Sommaren 2009

 

I tältet (rättvik 09)



Rättvik 09




vintern 07?



sommar 09



vinter 08 xD

De finns så många fler bilder men datan vill inte mer.

puss<3




Kommentarer
Postat av: Jossan

åhhh, TACK GUMMAN! det värmer att höra!

Nästa helg blir det röj.. ;D

PUSS OCH KRAAM, min underbaaara helena.. <33333

2009-11-27 @ 20:11:22
URL: http://josefinans.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 10:32:56
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0