Gårdagen

hahahahahahahha, jag va ju på kryssing med pappa, maria, celine och klas igår.
Jag va med dom säkert till 00.00, men sen klarade jag mig på egen hand.
Jag vågar fan inte barätta vad jag gjorde. dumma flicka asså. Kvällen va lyckad och jag träffade någon som jag kan ha nytta av. Haha han känner mr. (ni vet vem)
HAhHA, fan vilken ångest..

De va en gång en flicka som såg en pojke, pojken säger *Hej sötnos! kom, följ med mig* och flickan säger *okej*  och där va sagan slut .

HAHAHAHAHAHA Helena är ju en fin flicka

Detta kan man missförstå, fråga mig istället för att döma

peace<3


Kommentarer
Postat av: Jossan

WHAAATA!?

fattar ingenting... vem har du träffat? ;)

ringer dig imorgon ;D <3

2009-11-29 @ 23:00:57
URL: http://josefinans.blogg.se/
Postat av: NATALIE

HAHAHAHAHHA, DU ÄR SÅ JÄVLA ROLIG!!!! RINGER DIG NU NU NU NHU!!!

2009-11-30 @ 20:50:06
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0