Snart fredag

De är snart fredag och jag har inte varit i skolan på en vecka xD hehe
Som sagt så är de fööör mycket för mig just nu. Och de blir ju inte bättre utan de ba kommer upp nya saker varje dag. SUCK
Ibland börjar jag tänka helt gaaalet.. jag frågar mig själv vrf man lever dehär jävla livet. Men så får jag bara inte tänka. De är bara dåliga tider just nu. Allt blir så mycket bättre 2010. De är jag så säker på :D

Men fick reda på av en kompis idag att om man har mer än 20 % frånvaro så får man inte studiebidraget. Även fast man anmäler sig som sjuk. HJÄÄÄLP , jag som lever på mina 1050 varje månad.

Ayya, i helgen vill jag verkligen inte gå ut. Vill bara typ ligga som ett jävla emo och inte öppna munnen. så jag slipper LEE. Vill inte de. Men om jag råkar träffa folk så måste jag lee.

Mina vänner säger alltid att jag alltid är så glad. Den dumma Helena som inte kan visa känslor alls typ. Som inte har känslor i sig. MEN JAG HAR DE SÅ NI VET
Blää, känner mig så arg på allt och alla
KOM IHÅG. ALLA SOM LÄSER DEHÄR KAN TA ÅT SIG.. MEN EGENTLIGEN SKA INGEN TA ÅT SIG
JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER OTROLIGT MYCKET OCH DE ÄR NI SOM GÖR MINA DAGAR OCH DE ÄR FAKTISKT DRF JAG LER OCH VISAR MIG GLAD VARJE JÄVLA DAG.

En sak till. Personen som tagit mitt hjärta är en jävla mytoman. JÄVLA SKIIIT

peace

 


Kommentarer
Postat av: kristoffer

caps lock

inte nödvändigt hela tiden =)

2009-11-13 @ 21:18:18
URL: http://kristoffersblogg.tk/
Postat av: Jossan

Fortsätt att kämpa på!

Det kommer bli bättre! :) <3

2009-11-14 @ 19:16:54
URL: http://josefinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0