Tur de

Att vi haft psykologi sen augusti är sjukt bra för min del. Jag tänker så annorlunda på saker och ting nu. hihi

Så idag är jag glad igen. haha, visst är jag rolig? :D

ne men fråga om jag mår bra imorrn? kommer säkert inte göra de då..
haha, jag skrattar åt mig själv.

vi har som uppgift i skolan just nu. Man ska intevjuva folk. Man ska fråga tex, vad som gör dem lyckliga och vad meningen med livet är osv. Idag intervjuvade jag min mamma också pratade jag med min pappa.
Thank Good att dom finns. Jag blir så extremt påverkad av folk som står mig nära, och från och med idag ska jag verkligen KÄMPA för att få en bild på livet såsom dom har.

Puss


Kommentarer
Postat av: FEBB

åh vill också läsa psykologi! går i sam-beteende, men man börjar inte läsa förens i 2,an.. suck ;P



kul att du gillar det!

2009-11-06 @ 06:27:30
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Isabella

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 20:32:27
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0