Nystart

Tänke skriva några rader här nu för en gångsskull :D har ni saknat mig ? hihi
Mitt liv under dom senaste månaderna har varit helt upp och ner. Har inte skött något på något sätt. lever livet och chillar.

Som ni alla vet så va jag helt jävla depp av att Mr. A sårade mig. NU är han helt bortflugen :D
Jag har träffat en annan pojke nu som förgyller mitt liv. de gör tyvär så jag skiter i mycket annat, glömmer nästan bort att man har vänner, familj, skola osv.. jag hoppas verkligen att jag ändrar mig väldigt snart, annars får jag de jobbigt. Tänker mest på skolan faktiskt.

Men som sagt, nystart i bloggen och nystart när de gäller allt. Nu jävlar kör vi, för jag kan ju om jag vill . kaaaashing

puss

Kommentarer
Postat av: Celine :)

:D

2010-04-09 @ 11:08:23
URL: http://celine.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0